Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-19, 11:25   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3823
Standard

V4 Lindesberg 19/7


Lite sen tråd då första loppet redan är kört, men WOW vilken insats av Tarantino. Tappar, jag vet inte hur mycket i startögonblicket efter vad som såg ut som hopplös galopp. Hamnar långt efter fältet och får tillsist kontakt med kanske 900 kvar, ut i tredjespår och avgör ENKELT. Visst, han mötte ett klent gäng, men ändå!

Mina h2h/plats spel.

Tue 11-07-19 12:30 Trotting-Sweden
Lindesberg/2
Feast Your Eyes - Zilver Boko
2
1.95

- Ny balans, barfota, allt låter mycket intressesant på Zilver boko idag och känns som ett hett segerbud. Feast your eyes lär hamna i dödens i min analys och tror inte den håller därifrån.

Tue 11-07-19 12:48 Trotting-Sweden
Lindesberg/3
You Know - Barcelona
2 1.75

Barcelona varit mycket bra i år, men var usel senast från ledning. Detta berodde på väskebrist och insatsen idag ska vara mkt bättre, toppchans. You know bra rad men vunnit billiga lopp från ledninge, tror inte den räcker här.


Tue 11-07-19 13:05 Trotting-Sweden
Lindesberg/4
place (1-3)
Enjoy De Luxe
2.15

Bra form, tränarn tror på bra chans, bra läge då den inte är startsnabb, oöm för possitioner. VÄLDIGT bra odds. bra vinstchans också.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-19, 14:35   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Lite sen tråd då första loppet redan är kört, men WOW vilken insats av Tarantino. Tappar, jag vet inte hur mycket i startögonblicket efter vad som såg ut som hopplös galopp. Hamnar långt efter fältet och får tillsist kontakt med kanske 900 kvar, ut i tredjespår och avgör ENKELT. Visst, han mötte ett klent gäng, men ändå!

Mina h2h/plats spel.

Tue 11-07-19 12:30 Trotting-Sweden
Lindesberg/2
Feast Your Eyes - Zilver Boko
2
1.95

- Ny balans, barfota, allt låter mycket intressesant på Zilver boko idag och känns som ett hett segerbud. Feast your eyes lär hamna i dödens i min analys och tror inte den håller därifrån.

Tue 11-07-19 12:48 Trotting-Sweden
Lindesberg/3
You Know - Barcelona
2 1.75

Barcelona varit mycket bra i år, men var usel senast från ledning. Detta berodde på väskebrist och insatsen idag ska vara mkt bättre, toppchans. You know bra rad men vunnit billiga lopp från ledninge, tror inte den räcker här.


Tue 11-07-19 13:05 Trotting-Sweden
Lindesberg/4
place (1-3)
Enjoy De Luxe
2.15

Bra form, tränarn tror på bra chans, bra läge då den inte är startsnabb, oöm för possitioner. VÄLDIGT bra odds. bra vinstchans också.
Ja, den som säger att detta skulle vara lätt, den vet i alla fall inte vad den talar om...

Kör hårt - det är bara att ta omtag...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-19, 14:44   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3823
Standard

Jaaa, det var iskallt. Zilver boko kör stenhårt för att överta, vilket han obv inte fick, tror bettet sitter annars om dödens gått till FEY.

Barcelona lät allt väldigt bra på även efter värmning, kusken gör dock magisk manöver o gå ner i rygg på på just You know, som väntat tröttnar i ledningen mot detta motstånd och barcelona sitter kvar med allt sparat.

Enjoy de lux går en jätte bra långsida, men det räckte inte och den stanna på upploppet tillslut, gått fram tidigare?

Aja, tycker inte det är något fel på spelen, även i efterhand, ibland går det mindre bra helt enkelt.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td